Tuesday, December 24, 2019

සතුටෙන් ජීවත්වීමේ මගේ දර්ශනය - සෑම් බර්න්ස්




සෑම් බර්න්ස් (Sam Berns - October 23, 1996 – January 10, 2014) යනු Progeria නම් රෝගි තත්වය යටතේත් ජීවිතය ජයගත් ඇමෙරිකානුවෙකි. progeria යනු ඉතා කලාතුරකින් කෙනෙකුට ජානවල විකෘතිතාවයකින් ඇතිවන තත්වයකි. තරුණ කෙනෙකුගේ පෙනුම වයසක කෙනෙකුගේ පෙනුමගැනීම එම තත්වයේ ප්‍රතිඵලයයි.

මෙවැනි තත්වයන් සහිත පුද්ගලයන් පිළිබඳව ඇතැම් සමාජවල තවමත් පවතින්නේ ආගමික අදහස්ය. පෙරපව් නිසා හෝ පාපය නිසා, කර්මය නිසා, දෙවියන්ගේ කැමැත්ත නිසා මෙසේ ඉපදුන බව පවසා ඔවුන් සමාජයෙන් ඈත් කරති. තවත් විටෙක ඔවුන් කෙරෙහි අධි සංවේදීභාවයෙන් කටයුතු කරති. සෑම් බර්න්ස් යනු ඉහත ආගමික අදහස් සහ සමාජ අනුකම්පාව ප්‍රතික්ෂේප කළ තරුණයෙකි. එම නිසා ඔහු දාර්ශනිකයෙකු ලෙස තම පෞරුෂය වර්ධනය කරගනියි.

තමන්ගේ අසරණකම පෙන්වා අනුන්ගේ අනුකම්පාව දිනාගන්නවා වෙනුවට සෑම් ඔහුගේ හැකියා වර්ධනය කරගැනීමට උත්සහ කළේය. එය කෙතරම් අපූර්වට සාර්ථකවූවාදැයි ඔහු ප්‍රකාශ කරන්නේ" මම නිතරම සතුටෙන් ජීවත්වෙනවා" යනුවෙනි. මෙවැනි පුද්ගලයන් හිඟමනයට පත් නොකොට ඔවුන්ගේ ශක්තියෙන් නැගීසිටීමේ හැකියාවද දියුණු රටවල දේශපාලන තීන්දුවලින්ම සහතික කොට ඇත. අපවැනි රටවල තවමත් ආබාධිතයන්, ශක්තිය අඩුපිරිස් ගැන අනුකම්පාවක් මිස, ඔවුන් සවිබලගන්වන දේශපාලන තීන්දු ස්ථාපිත කොට නැත. ඒ වෙනුවට දේශපාලකයන් ඔවුන්ට නොමිලේ දෙවල් දෙනබවට පොරොන්දු දෙති.

සෑම් ඔහුගේ පෞරුෂය උච්ඡතම අවස්ථාවට ඔසවා තබන්නේ තම ජීවන දර්ශනය කරුණු තුනක් යටතේය.

1) මට කළ නොහැකි දේ සමඟ මම හොඳින් එකඟවෙමි, මන්ද මට කළ හැකි බොහෝ දේ ඇති නිසාය. (I am okay with I ultimately can not do, because there is so much I can do.)

2) මම ආශ්‍රය කිරීමට කැමති උසස් ගුණයන්ගෙන් හෙබි පුද්ගලයන් වටා එකෙතුවෙමි.(I surround myself with people I want to be with people of high Quality.)

3) නව මාවත් විවෘත කරමින්, අලුත් දේවල් කරමින් අපි නොකඩවාම ඉදිරියට යමු. (We keep moving fordard, opening up new doors and doing new things. - Walt Disney )

මම රෝගියෙක්, මගේ පෙනුම කැතැයි, මම පව්කාරයෙන්, මට බැහැ, වැනි මානසික ව්‍යාධිවලින් මිදිමේ ශක්තිය අප සතුය. එකිනෙක මිනිසා සතු සුවශේෂ හැකියා හදුනාගෙන එහි උනන්දුවෙන් නිරතවීමෙන් සාර්ථක ජීවිතයක් ගතකිරීමේ හැකියාව දියුණු කරගත හැකිබවට සෑම් නිදසුනකි.

සෑම් බර්න්ස්ගේ අදහස් දැක්වීම මෙම වීඩියෝවෙන් ශ්‍රවනය කළ හැකිය.

No comments:

Post a Comment